În ziarul ROMÂNUL din 11 ianuarie 1919, pe stil nou, Tit Vuculescu publica articolul „Oficianţii români sub domnia maghiară”, cu statistica funcţionarilor din 26 de comitate:
„Cred că interesează să vedem că sub domnia Maghiarilor câţi români au aflat un os de ros prin oficii. Datele ce urmează vorbesc destul, nu mai avem lipsă de comentar.
În cele 26 comitate pretinse de Români au fost: În centrul comitatelor 843 funcţionari, români 31, în cercurile pretoriale 673, români 40, notari comunali 833, români 257, în oraşele libere regeşti 566, români 1, în oraşele mai mici municipale 1087, români 93, la finanţe (direcţiuni şi oficii de dare) 856, români 51, la judecătorii (juzii) 800, români 50, numărul total 5658 funcţionari, din cari 523 români.
În cercuri, dintre cei 40 oficianţi români au fost: protopretori 7, pretori 15, practicanţi bacalaureaţi în drept 3, ceilalţi 15 grefieri.
Dintre funcţionarii străini sunt bacalaureaţi în drepturi 1940, români bac. în drept: 156.
Pe teritoriul celor 26 comitate avem advocaţi români 402.
Datele acestea le-am scos din “Magyarorszag tiszti czim es nevtara XXXVII evfolyam” anul 1918, editat de oficiul central de statistică din Budapesta”.
În acelaşi ziar mai erau publicate următoarele telegrame:
Bucureşti – Comandamentul francez din Rusciuc a interzis apariţia ziarului bulgar Rainic, care sta în solda Nemţilor şi ducea campanie contra Românilor, scriind că Românii din Transilvania sunt minoritate.
Bucureşti – Vaporul austriac Iris, care circula pe Dunăre fără rost, a fost confiscat.
Bucureşti – Guvernul a hotărât anchetarea acţiunei tuturor funcţionarilor publici în timpul ocupaţiunei şi pedepsirea celor cari au lipsit de la datoria către ţară.
Bucureşti – Azi au fost chemaţi în faţa curţii marţiale pentru anchetă Virgil Arion, Stere, Neniţescu, Pătrăşcanu, Beldiman Vasilie, Barnoski, P. Ciorăneanu şi Teodorescu, cari au fost acuzaţi că au lucrat cu duşmanul contra ţării şi dinastiei.
Bucureşti – S-a hotărât de acord cu aliaţii ca toate locomotivele şi vapoarele germane rămase în Bulgaria să fie aduse în România şi puse la dispoziţia direcțiunei Căilor Ferate Române. Ele vor fi aduse în ţară cel mai târziu în 2 săptămâni.