Evenimentul Istoric > Articole online > Caleidoscop > Marina americană a descoperit E. coli în apa potabilă a portavionului USS Abraham Lincoln, după ce un alt portavion a descoperit combustibil pentru avioane în alimentarea cu apă
Articole online

Marina americană a descoperit E. coli în apa potabilă a portavionului USS Abraham Lincoln, după ce un alt portavion a descoperit combustibil pentru avioane în alimentarea cu apă

portavion

Marina americană a recunoscut că a descoperit recent bacteria E. coli în apa potabilă de la bordul portavionului USS Abraham Lincoln.

Marina americană a descoperit E. coli în apa potabilă a portavionului USS Abraham Lincoln, după ce un alt portavion a descoperit combustibil pentru avioane în alimentarea cu apă

Marinarii au observat pentru prima dată un „miros și un aspect tulbure” în apa de pe navă la 21 septembrie, a precizat Marina într-un comunicat publicat joi, la câteva săptămâni după descoperirea inițială. A doua zi, testele efectuate la bordul navei au indicat că bacteria E. coli era prezentă în mai multe dintre rezervoarele de apă potabilă ale navei, potrivit Insider

Marina nu a intrat în detalii cu privire la gravitatea contaminării apei cu E.coli, ale cărei anumite tulpini și concentrații pot pune în pericol viața. Potrivit Centrelor pentru controlul și prevenirea bolilor, infecțiile cu E. coli pot fi foarte ușoare, dar altele pot fi grave. Simptomele unei infecții pot include crampe stomacale severe, diaree, vărsături și febră.

Serviciul maritim a precizat totuși că a izolat rezervoarele, a pus la dispoziția echipajului apă îmbuteliată și nu a avut nicio confirmare a unor îmbolnăviri asociate.

„Mirosul și tulburarea apei au dispărut până pe 22 septembrie”, a explicat Marina în declarația sa. „Cu toate acestea, deoarece prezența E. coli nu a fost legată de rapoartele privind mirosul și tulburarea apei, la 24 septembrie, au fost trimise probe suplimentare de apă la Orange Coast Analytical, Inc., un laborator certificat de Departamentul de Sănătate al statului California, pentru teste suplimentare”.

Marina a declarat că rezultatele au venit pe 26 septembrie și că apa se încadrează în standardele de potabilitate necesare

Marina a precizat că, deși nu au fost confirmate cazuri de îmbolnăvire legate de contaminarea apei de pe navă, echipajul este monitorizat. Portavionul s-a întors la începutul acestei luni la Stația navală North Island din San Diego, unde placa este conectată la rețeaua de apă potabilă a orașului.

„Toate rezervoarele de apă potabilă aflate în prezent în serviciul echipajului au fost testate și nu prezintă E. coli”, a declarat serviciul, explicând în continuare că „rezervoarele de apă afectate rămân izolate și vor fi curățate în profunzime și inspectate în timpul perioadei de întreținere curentă a navei”.

Un purtător de cuvânt al Forțelor Navale Aeriene nu a răspuns imediat la solicitarea Insider, care a solicitat mai multe informații, inclusiv de ce Marina a așteptat mai multe săptămâni pentru a recunoaște public faptul că a fost detectat E. coli în alimentarea cu apă și dacă nava încurajează sau nu oamenii să solicite asistență medicală preventivă.

Luna trecută, cu doar câteva zile înainte de a fi descoperite probleme cu apa de pe Abraham Lincoln, Marina a declarat că a găsit ceea ce a descris ca fiind „urme” de combustibil pentru avioane în apa de băut de pe portavionul USS Nimitz. Un marinar și părinții acestuia au declarat ulterior pentru Insider că problema a fost mult mai gravă decât ceea ce serviciul a declarat inițial în mod public și au susținut că problema a fost minimalizată.

„Am fost expuși la o cantitate nesănătoasă de JP-5”, a declarat marinarul de pe Nimitz, referindu-se la un tip de combustibil pentru avioane pe bază de kerosen care este utilizat în avioanele militare și care este un element de bază pentru escadrilele aeriene ale portavioanelor marinei.

Mai mulți veterani ai Marinei și ai Corpului de Marină au declarat pentru Insider că problema apei cu combustibil pentru avioane cu reacție de pe platourile Marinei este de fapt o problemă care durează de zeci de ani și care a cuprins multe nave.

„Când te duci să faci un duș, miroase foarte mult a combustibil pentru avioane. Are gust de combustibil pentru avioane. A fost groaznic”, și-a amintit un marinar veteran care a servit pe portavionul USS Ranger din clasa Forrestal în anii 1980.

Registration

Aici iti poti reseta parola