Evenimentul Istoric > Articole online > Istoria secretă > Afișele de propagandă care au vândut Primul Război Mondial publicului american
Articole online

Afișele de propagandă care au vândut Primul Război Mondial publicului american

poster de propagandă

Afișele de propagandă care au vândut Primul Război Mondial publicului american

În momentul în care a avut loc Primul Război Mondial, Statele Unite erau un lider în arta recent descoperită a realizării de filme și în noua profesie a publicității comerciale.

Aceste tehnologii nou descoperite au jucat un rol esențial în modelarea minții americane și în modificarea opiniei publice spre o poziție pro-război.

Guvernul nu a avut timp de pierdut în timp ce cetățenii săi se decideau să se alăture luptei.

Cum puteau fi convinși americanii obișnuiți să participe la războiul „de acolo”?

Afișele – care erau atât de bine concepute și ilustrate încât oamenii le colecționau și le expuneau în galerii de artă – dețineau atât atractivitate vizuală, cât și ușurință de reproducere.

Acestea puteau fi lipite pe fațadele clădirilor, puse la ferestrele caselor, lipite la locurile de muncă și redimensionate pentru a apărea deasupra ferestrelor și în reviste. Și puteau fi retipărite cu ușurință într-o varietate de limbi.

Pentru a îmbina această formă populară de publicitate cu mesaje cheie despre război, comitetul de informare publică al guvernului american a format în 1917 o Divizie de publicitate picturală.

Comitetul, condus de fostul jurnalist de investigații George Creel, a pus accentul pe mesajul că implicarea Americii în război era absolut necesară pentru a obține salvarea Europei de forțele germane și inamice.

În cartea sa intitulată „How we Advertised America” (Cum am făcut publicitate Americii), Creel afirmă că acest comitet a luat naștere pentru a face din Primul Război Mondial o luptă care să fie un „verdict pentru omenire”.

El a numit comitetul o voce care a fost creată pentru a pleda dreptatea cauzei Americii în fața juriului opiniei publice. Creel se referă, de asemenea, la comitet ca la o „vastă întreprindere în materie de vânzări” și „cea mai mare aventură publicitară din lume”.

Mesajul comitetului a rezonat adânc în fiecare comunitate americană și a servit, de asemenea, ca o organizație responsabilă de transmiterea întregului mesaj al idealurilor americane în fiecare colț al globului civilizat.

Registration

Aici iti poti reseta parola