Afișele de propagandă care au vândut Primul Război Mondial publicului american
În momentul în care a avut loc Primul Război Mondial, Statele Unite erau un lider în arta recent descoperită a realizării de filme și în noua profesie a publicității comerciale.
Aceste tehnologii nou descoperite au jucat un rol esențial în modelarea minții americane și în modificarea opiniei publice spre o poziție pro-război.
Guvernul nu a avut timp de pierdut în timp ce cetățenii săi se decideau să se alăture luptei.
Cum puteau fi convinși americanii obișnuiți să participe la războiul „de acolo”?
Afișele – care erau atât de bine concepute și ilustrate încât oamenii le colecționau și le expuneau în galerii de artă – dețineau atât atractivitate vizuală, cât și ușurință de reproducere.
Acestea puteau fi lipite pe fațadele clădirilor, puse la ferestrele caselor, lipite la locurile de muncă și redimensionate pentru a apărea deasupra ferestrelor și în reviste. Și puteau fi retipărite cu ușurință într-o varietate de limbi.
Pentru a îmbina această formă populară de publicitate cu mesaje cheie despre război, comitetul de informare publică al guvernului american a format în 1917 o Divizie de publicitate picturală.
Comitetul, condus de fostul jurnalist de investigații George Creel, a pus accentul pe mesajul că implicarea Americii în război era absolut necesară pentru a obține salvarea Europei de forțele germane și inamice.
În cartea sa intitulată „How we Advertised America” (Cum am făcut publicitate Americii), Creel afirmă că acest comitet a luat naștere pentru a face din Primul Război Mondial o luptă care să fie un „verdict pentru omenire”.
El a numit comitetul o voce care a fost creată pentru a pleda dreptatea cauzei Americii în fața juriului opiniei publice. Creel se referă, de asemenea, la comitet ca la o „vastă întreprindere în materie de vânzări” și „cea mai mare aventură publicitară din lume”.
Mesajul comitetului a rezonat adânc în fiecare comunitate americană și a servit, de asemenea, ca o organizație responsabilă de transmiterea întregului mesaj al idealurilor americane în fiecare colț al globului civilizat.