Evenimentul Istoric > Articole online > Istoria universală > Cum le-a venit ideea britanicilor să construiască un tren pentru morți
Articole online

Cum le-a venit ideea britanicilor să construiască un tren pentru morți

O rezolvare rapidă

Din această cauză, Parlamentul a propus construirea mai multor cimitire, fiind intitulate „Șapte Magnifici”, care au oferit soluția la această problemă deoarece toate erau făcute pentru oamenii cu bani. Cetățenii care nu aveau posibilități rămăseseră cu problema îngropării morților.

Revoluția industrială a contribuit la crearea unei soluții pentru această problemă. Doi antreprenori, Richard Sprye și Richard Broun, s-au gândit să construiască un cimitir departe de oraș, celor mai puțin înstăriți, într-un loc în care să-și îngroape morții.

În 1852 a fost înființată compania London Necropolis and National Mausoleum care a construit în 1854 gara care ajuta la transportarea morților către cimitirul Brookwood. Gara Necropolis din Londra era situată lângă Waterloo. Trenul călătorea timp de 40 de minute, fără a avea opriri pe parcurs. Prețurile biletelor a variat în funcție de clasa aleasă, fiind menținute totuși la un nivel minim pentru a găzdui familiile mai puțin înstărite. Trenul pleca zilnic la ora 11:35 și ajungea la cimitir la aproximativ 12:25. La sosire, erau organizate rituri funerare.

Biserica a fost împotrivă

Au existat și critici privind calea ferată Necropolis. Membrii bisericii considerau că transportarea morților în acest mod nu respectă „solemnitatea unei înmormântări creștine”. Cu toate acestea, mulți cetățeni nu au găsit o problemă în asta, trenul transportând până la 2.000 de cadavre pe an. La începutul secolului al XX-lea, cererea pentru serviciul feroviar a scăzut datorită multiplelor cimitire disponibile. De asemenea, erau folosite autoturisme, călătoria devenind mai puțin dificilă. În anii 1930, calea ferată London Necropolis avea o rută, maxim două, pe săptămână.

Ultima călătorie a acestui tren a avut loc pe 11 aprilie 1941, în timpul celui de-a Doilea Război Mondial. Câteva zile mai târziu, pe 17 aprilie, bombardierele germane au atacat zona, iar gara a fost distrusă. Pe 11 mai stația și-a închis oficial porțile. După cel de-al Doilea Război Mondial, s-a decis că nu mai este nevoie de această cale ferată. În cei 87 de ani de funcționare, calea ferată a reușit să transporte aproximativ 200.000 de morți.

Registration

Aici iti poti reseta parola