Dar bineînţeles că acesta este trendul spre care ne îndreptăm, şi anume: consumerismul.
Consumerismul este o teorie, o idee care încurajează populaţia atât în mod direct, cât şi în mod indirect să cumpărăm sau să închiriem, atât bunuri cât şi servicii, în cantităţi din ce în ce mai mari, fie că avem nevoie de ele sau nu.
Atunci când vine vorba de produse – ele au nevoie de un mijloc de transport pentru a ajunge dintr-un loc în altul. Spre exemplu, acum doi ani România a reuşit să exporte în alte ţări produse ce depăşeau 67 de miliarde de euro şi să importe din alte state ale lumii produse în valoare de 83 de miliarde de euro.
Prin urmare, toate aceste produse au călătorit destul de mult. Ştim îs noi că transportul de produse implica foarte multe riscuri, riscuri cunoscute şi de companiile de transport.
Prin urmare aceştia nu numai că trebuie să găsească întotdeauna cele mai bune rute, garantând livrarea în termenii stabiliţi, ci şi să opteze pentru cele mai bune soluţii de protecţie a acestora.
Bineînţeles că atunci când vor alege soluţia de depozitare vor avea în vedere mai multe aspecte, precum: uşurinţă la încărcare, rezistenta, optimizarea spaţiului (atât în timpul transportului, cât şi după ce acestea au fost predate la client).
În cele din urmă toate companiile de transport vor ajunge la un moment dat să caute cea mai buna oferta de cutii depozitare plastic.
Dar transportul produselor dintr-un loc în altul nu se rezumă la atât, căci distribuţia trebuie să fie asigurată până la raft, până la consumatorul final.
Mai mult decât atât, planificarea şi supravegherea logisticii sunt aspectele cele mai importante pe care trebuie să le avem în vedere, alături de optimizarea procesului de depozitare şi transport al mărfurilor.
De ce? Pentru este esenţial atât pentru compania transportoare, cât şi pentru client, că pe lângă livrarea în termenul stabilit, protecţia mărfurilor, minimizarea costurilor de livrare cât şi de depozitare să reprezinte o prioritate.
Dacă îţi doreşti să găseşti cea mai bună soluţie de depozitare a produselor pe care le transporţi sau comercializezi, iată la ce trebuie să fii atent:
- Calitate – o cutie sau un container din plastic, destinată segmentului de retail, trebuie să asigure protecţia totală a produselor, să reducă numărul produselor avariate în cazul unui accident şi să sigileze perfect conţinutul pentru a împiedica scurgerile, sustragerile sau perisabilitatea mărfurilor transportate sau comercializate. Prin urmare, cu cât o cutie de transport sau depozitare este mai calitativa, cu atât va rezista o perioadă mai îndelungată.
- Manipularea – fie că ne referim la transportul efectiv al produselor dintr-o ţară în alta, fie că sunt depozitate o cutii de depozitare din plastic trebuie să faciliteze manipularea, atât la încărcare şi descărcare, cât şi atunci când sunt mutate, fie şi doar pentru câţiva metri.
- Optimizarea spaţiului – fie că ne referim la spaţiul din mijlocul de transport, la cel din depozit sau cel din magazin, cu toţii ne gândim la un singur lucru, gestionarea acestuia cât mai eficient. De ce? Pentru că un spaţiu bine optimizat şi gestionat ba contribui considerabil la reducerea costurilor şi poate aduce companiei în timp economii substanţiale. Prin urmare, o cutie care să încapă perfect în orice tip de spaţiu, să asigure protecţia produselor, dar care să reducă spaţiul ocupat (în mijlocul de transport/depozit) şi atunci când este plină, dar şi atunci când este goală ar fi perfectă. Ei bine, aceste soluţii există! Containerele cu pereţi laterali pliabili ocupa mult mai puţin spaţiu în mijlocul de transport la retur şi permite o utilizare mult mai eficientă a spaţiului atât în ceea ce priveşte returul, cât şi în cadrul depozitarea containerelor goale şi neutilizate.
- Protecţia mărfurilor – Bineînţeles că factorul principal care contribuie la îndeplinirea acestui criteriu, este calitatea cutii. Dar pe lângă protecţia la şocurile mecanice ori scurgeri, o cutie de transport trebuie să ţină umiditatea la distanţă şi să îi permită aerului să circule, pentru a împiedica distrugerea produselor. Bineînţeles că aceasta trebuie să perfect adaptabila şi să facă cu brio chiar şi în cele mai dificile medii.
- Identificarea produselor – cu cât identifici mai uşor conţinutul cutiei, cu atât mai mult timp salvezi. Prin urmare, o cutie de depozitare perfectă trebuie să îţi asigure vizualizarea conţinutului.
- Protecţia mediului înconjurător – Cu cât reuşim să folosim cât mai eficient spaţiul dintr-un mijloc de transport, cu atât mai mult vom contribui şi la protecţia mediului înconjurător, căci astfel se vor reduce automat atât numărul vehiculelor necesare pentru transportul bunurilor, cât şi numărul drumurilor necesare pentru transportul acestora. Bineînţeles, că în acest mod vom economisi şi bani.
- Preţul – poate că uneori putem trece cu vederea acest aspect, mai ales atunci când nu avem opţiuni sau dorim să achiziţionăm o cantitate mai mică. Dar indiferent de produsele cumpărate şi de cantitatea lor, întotdeauna trebuie să avem în vedere raportul calitate – preţ.
Indiferent de motivul pentru care cauţi cea mai buna oferta de cutii depozitare plastic îţi recomandăm să te documentezi pe cât de mult posibil, căci soluţia perfectă îţi va aduce o serie de beneficia deloc de ignorat.